Need for Speed: The Run Torrent 2011 Zamunda Download İndir

Crack : Mevcut
Boyut : 15  GB
Tür: Sanal Sürücü (ISO)

Sistem Gereksinimleri:

OS : Windows Vista SP2 32-bit
DirectX : DirectX 10
CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
Memory : 3 GB
HDD : 18 GB
Graphics (AMD) : 512 MB RAM ATI Radeon 4870 or better
Graphics (NVIDIA) : 512 MB RAM NVIDIA GeForce 9800 GT or better
Sound : DirectX copatible
Input : Keyboard, Gamepad or Wheel
DVD Rom
Online : 512 KBPS Internet connection or better
OS : Windows Vista SP2 32-bit
DirectX : DirectX 10
CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
Memory : 3 GB
HDD : 18 GB
Graphics (AMD) : 512 MB RAM ATI Radeon 4870 or better
Graphics (NVIDIA) : 512 MB RAM NVIDIA GeForce 9800 GT or better
Sound : DirectX copatible
Input : Keyboard, Gamepad or Wheel
DVD Rom
Online : 512 KBPS Internet connection or better

KURULUM VİDEOLU ANLATIM

Etiketler:, , ,

68 responses to “Need for Speed: The Run Torrent 2011 Zamunda Download İndir”

  1. cihan ergül says :

    Ben oyuna girerken çift tıkladıgımda “createdxgifactory1 yordam giriş noktası dxgi.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı” hatası alıyorum ekran kartı güncel Windows Vista kullanıyorum ama açılmıyor sebebi ne olabilir yardım edermisiniz..?

  2. McSpace says :

    Admin oyun içerisinde autolog sorunnu var bagzı alt başlıklara girilmey yada multiplayer oynanmıyr bi kaç araştırma yaptım oyunun orj cden yüklemediqnde oluyrmuş ama genede senden yardım istemeyi denyrm eger bildiqin birşey varya bana yardımcı olursanız çok sevinirm..

    • Hakan Uslu says :

      Bende araştırmalarından fazla bir şey söyleyemeyeceğim oyun warez olduğu için multi oynayamazsın ve bazı bölümlerin kapalı olmasıda normaldir.

      • McSpace says :

        Oyunun en önemli yerleri açılmıyrr diye bilrm autolog açılmıyr yani carier yarıda kalıyr bence yapıla bilecek hiç birşey yokmu😦

      • Hakan Uslu says :

        Oyunda kariyer yapabilirsin ama multi oynayamazsın oyunu kaldır ve tekrar yükle sorun düzelebilir

  3. McSpace.. says :

    Windows 7 de çalışır mı admin???

  4. mustafa says :

    merhaba ben oyunu indirdim yükledim açılıyor fakat arabanın içinde kalıyor ne yaptımsa çıkartamadım entere bastım spece olmuyor yardımcı olursan sevinirim.

  5. Sniper says :

    Merhabalar Toshiba A300 kaldırır mı bu oyunu ? RAM 3 gb Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3400 @ 2.16GHz 2.17GHz .

    • Hakan Uslu says :

      Ekran kartı 1 GB
      İşemci i3- i5
      Ram 4 ve üzeri
      bu özelliklerde olması gerekmekte ama denemende yarar var yüklemek sıkıntı olmayacaksa.

  6. mustafa says :

    bende bi problem var heralde ben linkleri göremiyorum hakan bey

  7. mustafa25 says :

    selamlar şuanda indiriyorum ama win 7 de çalışır mı bilmiyorum?

  8. oguz says :

    link yenıler msıın link kırık

  9. Anıl says :

    merhaba admin site çok güzel çok hızlı indi emeğine sağlk oyunu yükledim masaüstüne geldi açtım origin is not installed,and is required to plar your game. please reinstall origin hatası verdi ne yapmalıyım ?

  10. yunus says :

    merhaba çoğu oyunumu bu blogdan indiriyorum hakan kardeş paylaştığın zamunda torrentler gerçekten çok iyi diğer torrentlerden 5 kat hızlı ellerine sağlıık kötü eleştiri ve uygunsuz şekildeki isteklere aldırma bence
    EMEĞE SAYGI!!!!

    • Hakan Uslu says :

      Temennin için teşekkür ederim. Hiç bir ücret talep etmiyoruz en kalitesini veriyoruz ama yine de sanki bana bir ücret vermişte bana fırça atan arkadaşlar [dikkat bu kişiler daha torrent nedir iso nedir bilmeyen insanlar] bazen karşılaşıyorum ve gülüyorum sadece ve delete butonuna tıklıyorum. Klavye kabadayısı arkadaşlar çok bu memlekette arkadaşım onlara meydan bırakmıyoruz tabikide nede olsa yaptıkları yorum bile benim kontrolüm altında ben onaylamadan yayınlanmıyor😉

  11. alper says :

    emeğine sağlık dostum teşekkürler

  12. sweeet says :

    ya mademkı yardımcı olmayacaksın neden kurdun kardesım bu sıteyııı soru soruyoruz cewap alamıyoruz ……

    • Hakan Uslu says :

      Bu blogda ben istediğimi paylaşırım isteyende kullanır arkadaşım kimseyi zorlamıyorum gelin buradan indirin vs. diye ve dikkat edersen senden başkasına bu kadar yardımcı olmadım kurulum okadar açık ki video bile varken senin yapamaman seninle ilgili bir sorundur.

  13. sweeet says :

    abi yukledımm ama hata werıyoo acılmıyoo isstem klasoruu acılmıyoo sıtem bılgısı nfo acamaz diyi weya sistem bilgileri sürümüyle uyumsuz diyoo oyundada detecdetNVIDIA GeForce driverversion266.96.The recommended driver version is285.38. please update drivers at http://www.geforce.com/drivers before playing the game sorunuu ıla karsılasıyırummm ne olur yardımm cıı olll iki üç günden berii ugrsıyorumm ama olmuyoooo …..beklıyorumm sımdıden tesekkurlerrr…

  14. sweeet says :

    hakan usta ındırdım bn ama senın vıdeoda anlattıgın gıbı masa ustunde sıstem klasoru yok bende yuklemeyı torrent ten alıntı olarak yaptım ama acılmıyoo oyunn ne olur yardım mm…

  15. sweeet says :

    ya hakan usta torrentle ındırdımm ben bu dosyayıı ama nasıll kurcamm ya daemon tools la bı ısımıs warmı sureklı ona eklıyoo bu dosyaları gozun sewem yardımcı olll…ıkı gundur ugrasıyorumm …

  16. sweeet says :

    slm arkadaslar bılmemek ayıp deıl öğrenmemek ayıp suan ındırıyorum dosyayı ama cok yawas ınıyoo tornetten ındırdıkten sonra ne yapmalıyımm detaylı olarak anlatacakk bı arkadasımız warmı anlarsanız cok sevinirim arkadaslar cok tsklerr hatta benım gıbı bılmeyenler ıcınn resımlı anlatım olursa daha ıyı olur …şimdiden tesekkurler emegınıze saglıkkk…

    • Hakan Uslu says :

      2 tane iso dosyası çıkacak onlardan birincisini daemoon tolls ile çalıştırcaksın ardından next diyeceksin ayarları kendine göre yapıp ardından 2. iso dosyasını isteyecek onuda daemoon toolsa yükle devam de ardından yükleme tamamlanacak daha sonra iso 1 de crack dosyası çıkacak içindekileri oyunun bulunduğu kök dizine at karsına aynısından var kopyalansın mı diyecek onada evet dedikten sonra oyun fullenecek ayrıca üstte kurulum videosun verdim arkadaşım izle

  17. Bigmagic says :

    Arkadasim ellerine saglik ama hata verior ” the procedure entry point getcurrentprocessornumber could not be located in the dynamic link library KERNEL32.DLL.” bunun cozumu nedir ?

    • Hakan Uslu says :

      İşletim sistemin xp mi? eğer öyleyse directx yüklemen gerekiyo en son sürüm

      • Bigmagic says :

        evet, directx son surumu yukledim yine ayni hatayi verdi, oyunu tekrar indiriorum. yanlis bisiler var sanirim cozemedim

      • Hakan Uslu says :

        Tekrar indirmene gerek yoktu ki aynı şeyi indireceksin nede olsa tekrar yüklemeni öneririm kolay gelsin

      • Bigmagic says :

        kurulum videosundaki pc seninmi ? arkadaki background animasyonu nasil yaptin:)

      • Hakan Uslu says :

        Hayır bnm değil amaöyle bir görüntü istiyorsan google amcaya hareketli arka plan yazdığında bir sürü resim bulabilirsin ayrıca temanı değiştirmek istersen bu yazımı incelemeni tavsiye ederim hiç kasma falan yok örneğin orjinal bir mac os teması uygulayabilirsin

      • Bigmagic says :

        cok yararli bir bilgi oldu saol

      • Bigmagic says :

        simdide yeni hata cikti the origin is not installed dior ?

  18. tamer says :

    ya ınsan resımlı anlatım koyar ne bıcım sıtesınız ya..

    • Hakan Uslu says :

      Kurulum için daha iyisi olan videolu anlatım eklenmiştir. İsteklerinizi daha medeni bir şekilde yaparsanız daha iyi olacaktır.Ayrıca bu bir blog sitesidir.

  19. misafir says :

    arkadaslar bn indirdim dosyaları da dısarı aktarım ancak calıstırmak icin tıkladıgımda once origininstaller ı tekrar yukle dedi.onu da yukledm ancak degisen hic1sey yok. bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?? ayrıca crack nereye yapılıcak??

    • Hakan Uslu says :

      o hatayı crak uygulamadığın için veriyor zaten crack dosyası iso birin içinde ya da ayrı olarak çıkarmıssındır onun içindeki dosyaları oyunu yüklediğin yere yapıştır diyeceksin karşına aynısı var yinede kaydediyimmi diyecektir evet diyeceksin bukadar

      • misafir says :

        abi rica etsem sen bana adım adım ne yapacagımı yazabilirmisin?? gercekten olmuyor herseyi denedim ama olmadı😦

      • Hakan Uslu says :

        Oyunu yüklediğini varsayıyorum ve crack işlemine geçiyorum şu anda elindeki dosyaların isimlerini söyle ilk önce

      • misafir says :

        _installer ,core ,data ,scripts , support ,Engine.BuildInfo_Win32_Retail_dll.dll ,GDFBinary_en_US.dll , Need For Speed The Run ,Need For Speed The Run.par … bunlar var. oyunu program files a yukledim crack da yaptım.oyunu acmak icin tıkladığımda createdxgifactory1 yordam giriş noktası, dxgi.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı diye 1 hata veriyor.burda takıldım

      • misafir says :

        ayrıca installer icerisindeki vc ve directx i de yukledm custom componentdeki patch_kb… yazan güncellemeler sistemim icin uygun degil dedigi icin yukleyemedm

      • Hakan Uslu says :

        Yüklerken bir hata oluşmuş dosya eksik tekrar kurmalısın

  20. Furkan says :

    Şuan oyunu indirdim arkadaşlar. 16 saate indirdi 8mb netim var. 300KB de indirdi tarih 17 aralık 2011. Şimdi oyunu kuruyorum. İnstall dosyası yok diyenler install dosyası yok doğru ilk bir yere yeni klasör açın sonra nfstra yı sanal aygıta tanıtın o dosyanın içine girin game diye dosya var onun içine girin 34 tane part olcak hepsiini seçip sağ tıklayın winrar ile çıkart deyin yeni açtığınız klasörü seçin o 10 dk çıkartacak işlem bittikten sonra nfstrb yi takın girin game klasörü var girin 35 ve 35. parttan sonrası içinde ordanda hepsini seçin çıkart diyin önceki partları çıkarttığımız klasörü seçin tamam deyin bu kadar. Sonra oyununuzu oynayın

  21. tahsin says :

    gerçekten helal olsun hacı saniyede 1 ila 1,5 mb ile çekiyorz helal olsun aga😉

  22. anil says :

    arkadaşlar oyunu indirdim yüklemeye nfstra mı yoksa nfstrb ile mi başlayacağım yardımcı olursanız sevinirim emeği geçenlere teşekkürler

  23. zaa says :

    İnstall dosyası yok diyenlere feci halde gülüyorum şuan😀 madem torrentten anlamıyorsunuz madem .iso dosyasından anlamıyorsunuz😀 İlk çektiğiniz dosya torrent dosyasıdır boyutu çok ufaktır. Ardından çekeceğiniz dosya 14.9 Gb’tır. Hız olarak gayet başaralılı 1200 1500 mb ile falan çekiyorum. Ellerine sağlık. Zamunda farkııı

  24. çetin says :

    aga ben indirdim 1saatte yükledim yarım saatte ama uğraşmama değdi 16 gb ama co fena bişi yarın bitiyo oyn lvl 11
    çok saol hakan usta

  25. herzz says :

    install dosyası yok hoca..!!!

    • Hakan Uslu says :

      Var nasıl yok sende sorun olmasın mantıklı düşün bi okadar gün uğraştın madem indirmek için bu melet neyi indirdi okadar gün !!!

  26. burak says :

    install dosyası yok :S.

  27. jack says :

    teşekkürler deniyorum şuan torrent linkini tekrar indirdim ilk indirdiğim 90 kb ydi ikinci kez indirdim 70 kb fark etme durumu olurmu acaba merak ediyorum ? tekrardan teşekkürler..

  28. jack says :

    % 42 de hata verdi indirirken acaba sorun ne olabilir yardım edermisiniz ?

Bir Cevap Yazın

