GTA IV 4 [Razor1911] FULL Zamunda Torrent indir Full oyun indir Torrent Download

GTA IV
Torrent/ISO
13.85 GB
Razor1911

*Minimum sistem özellikleri:
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 7900 / ATI Radeon X1900 veya daha iyi bir ekran kartı
Ekran Kartı mb’ı: 256 MB
Doldurduğu Alan: 16 GB
İşletim Sistemi: Windows XP -Vista
İşlemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz / AMD Athlon X2 64 2.4 GHz
Ram: 1.5 GB RAM

Crack

İndirmek için tıklayınız

Link Yenilenmiştir.

Etiketler:, , , , ,

106 responses to “GTA IV 4 [Razor1911] FULL Zamunda Torrent indir Full oyun indir Torrent Download”

  1. Donna says :

    Great information. Lucky me I recently found your blog
    by chance (stumbleupon). I have book-marked it for later!

  2. fikret says :

    kasadamı çalışmaz yav

  3. fikret says :

    BilgiAlanı Değer
    Bilgisayar
    İşletim Sistemi Windows 7 Ultimate Media Center Edition
    OS Servis Paketi Service Pack 1
    DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
    Bilgisayar Adı PC-BILGISAYAR
    Kullanıcı Adı Pc

    Anakart
    CPU Türü Unknown, 2200 MHz (6 x 367)
    Anakart Adı Bilinmiyor
    Anakart Çipseti Intel Lakeport-G i945G
    Sistem Belleği 2048 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
    BIOS Türü Award Modular (04/08/08)
    İletişim (COM ve LPT) İletişim Bağlantı Noktası (COM1)
    İletişim (COM ve LPT) İletişim Bağlantı Noktası (COM2)
    İletişim (COM ve LPT) Yazıcı Bağlantı Noktası (LPT1)

    Görüntü Birimi
    Görüntü Bağdaştırıcısı Radeon X1550 Series (Microsoft Corporation – WDDM) (256 MB)
    Görüntü Bağdaştırıcısı Radeon X1550 Series (Microsoft Corporation – WDDM) (256 MB)

    Çokluortam
    Ses Bağdaştırıcı Intel 82801GB ICH7 – High Definition Audio Controller [A-1]

    Depolama
    IDE denetleyici Intel(R) 82801GB/GR/GH (ICH7 Ailesi) Seri ATA Depolama Denetleyicisi – 27C0
    Floppy Sürücüsü Disket sürücüsü
    Disk Sürücüsü ST3160022ACE ATA Device (160 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100)
    Disk Sürücüsü Generic USB SM Reader USB Device
    Disk Sürücüsü Generic USB CF Reader USB Device
    Disk Sürücüsü Generic USB MS Reader USB Device
    Disk Sürücüsü Generic USB SD Reader USB Device
    Optik Sürücü DTSOFT Virtual CdRom Device
    Optik Sürücü TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA Device
    SMART Sabit Disk Durumu OK

    Bölümler
    C: (NTFS) 59899 MB (11494 MB boş)
    D: (NTFS) 92623 MB (28856 MB boş)
    Toplam Boyut 148.9 GB (39.4 GB boş)

    Giriş
    Klavye HID Klavye Aygıtı
    Fare PS/2 Uyumlu Fare


    Ağ Bağdaştırıcısı Realtek PCIe GBE Family Controller
    Ağ Bağdaştırıcısı Remote NDIS based Internet Sharing Device (192.168.1.100)
    Modem PCI CX11252-41Z Yazılım Modemi

    Çevre Birimleri
    Yazıcı Fax
    Yazıcı Microsoft XPS Document Writer
    Yazıcı OneNote 2007’ye Gönder
    USB1 denetleyici Intel 82801GB ICH7 – USB Universal Host Controller [A-1]
    USB1 denetleyici Intel 82801GB ICH7 – USB Universal Host Controller [A-1]
    USB1 denetleyici Intel 82801GB ICH7 – USB Universal Host Controller [A-1]
    USB1 denetleyici Intel 82801GB ICH7 – USB Universal Host Controller [A-1]
    USB2 denetleyici Intel 82801GB ICH7 – Enhanced USB2 Controller [A-1]
    USB-Aygıt Remote NDIS based Internet Sharing Device #2
    USB-Aygıt USB Bileşik Aygıt
    USB-Aygıt USB Giriş Aygıtı
    USB-Aygıt USB Giriş Aygıtı
    USB-Aygıt USB Yığın Depolama Aygıtı
    acaba kaldırırmı

  4. fikret says :

    son bir şey utorrent ile yapsak olurmu

  5. fikret says :

    ATI Radeon X1510 çalışırmı acil yardım

  6. fikret says :

    ATI Radeon X1510

  7. fikret says :

    acaba bu doğrumu iso 1.mb “.”

  8. rıdvan tayyip says :

    şifre rar varmı

  9. ataberk says :

    abi Gforce 8200 G de çalışırmı

  10. RAMAZAN says :

    hakan abi ben de 2.80 ghz – 1gb ram -1gb ekran kartı -var oyunu acarmı abi şimdi buraya 2 tane iso dosyası nı aynı anda deoman programı ile mi sanal sürücüye göstereceğiz bana bir özet geçersen nasıl yapılacakla ilgli bir sorunuma care bula bilirmisin şimdiden çok teşekürler ayrıca hakan abi çok güzel paylaşım🙂

    • Hakan Uslu says :

      Ram cok düşük açar ama kasar oynayamazsın. Oyunu daemoon a ilk iso yu at yüklemeye başla ikinciyi isteyince ilk attığını çıkar ikinciyi yükle devam dedinmi zaten otomatik devam eder

      • RAMAZAN says :

        hakan abi ben yükledim deoman dediğin programı da evelden biliyordum. şimdi şimdi tronet programın da bilgisayarı kapat sak yüklemeye bi zarar filan veriyormu onu öğren mek istedim🙂 gercekten site çok güzel miş .
        yada oyun yüklenirken pause dememiz de bir sakınca var mı🙂 4 gün 22 saat tir yüklenir işallah açılır bir de acılacağın dan emin misiniz.

      • Hakan Uslu says :

        Torrent indiyse yükle sıkıntı olmaz ama iniyosa yükleme yapamazsın zaten

  11. rovshen says :

    tamam anladım abı ben o zaman netten dedıyın programı ındıreyım sonrada ALLAH kerım saolasın😀

  12. rovshen says :

    abi ındırdım klasorde ıkı tane dısk yansıması dosyası var ne demek bu sımdı napcam

    • Hakan Uslu says :

      O dosyaları çalıştırmak için daemoon tool programını kurman lazım kurduktan sonra bilgisayarını yeniden başlat sonra o dosyaları daemoon tool ile çalıştır kurulumu yapacaksın

  13. rovshen says :

    hakan abı ındırdıkten sonra nasıl kurcam gercı ındıde ama oyunu dıske yazmamı ıstıyor

  14. ramazan says :

    çok tşk🙂 inşalah acılır

  15. ramazan says :

    çok teşekür ediyorum🙂 oyunu şimdi indiriyorum işalah çalışır yorumlara göre de calışacak gibi çok tşk🙂

  16. batuhan says :

    neyse hakan abi yaptım😀 çok sağol çok güvenilir bir siteymiş gerçekten.950 kb ile indi çok mutluyum😀

  17. batuhan says :

    hakan abi ben 1. dvd yi kurdum 2. dvd dekı part.3 ü istiyo onu nası seçecem orda , browseye basıyorum part 3 yok ama normal giriyorum gorunuyor

  18. Buse says :

    Arkadaşlar intel pentimum dual işemçi 1.80 hız 1 gb ram windows xp oyunu kaldırırmı ?

  19. yasin says :

    İntel i7= ekran kartı Nvia GT 6030 2 GB PAYLAŞIMLI LAPTOP. WİNDOWS 8 Kaldırımı oyunu

  20. burak says :

    kardeş ben dediklerini yapıom köşede siyah bişe gelip gidio sonra hiç bişey olmuyo özzeliklerim ii

  21. Onurcan Aktan says :

    Bilgisayarım Dizüstü Asus. İşlemci İntel core i5,Ramim 4 Gb,Ekran Kartı 1 Gb Hd6370 Kaldırırmı ?🙂

  22. Ömer Faruk says :

    birşey sorcaktım

  23. ugur says :

    64 bit işlemci 1 cb ekran kartı 6 cb ram var kasma yaparmı

  24. emre aka says :

    Ben [KİNGSTON 2 GB RAM] — [ATİ REDEON 1GB EKRAN KARTI] —

    [İNTEL PENTİUM DUAL CORE CPU E2180 @ 225.2 MHZ İŞLETİM SİSTEMİ ..

    [Wİndows xp professional service pack 3 versiyon 2002] Ekran 5MS

    Oyunu indirdim deyelim kasarmi kasarsa hangi nedenle kasar

    işlemciye OVERCLOC YAPILMADII

    • Hakan Uslu says :

      ekran kartın paylaşımsız ise oynayabilirsin ama büyük ihtimalle öyle olması bile kasma sorununu çözmez parlaklık vs. düşük değerlerde tutarak denemelisin

      • emre says :

        Tamam ben denedim ama çok az bişi kasma yaptı onuda game xp ve game boster ve edvanced system carde 6 taki turbo boostu kullanarak giderdim ekranida ayarlardan normala çekere küçülttüm ve kasma die bişi kalmadi …. DD:

  25. egecan says :

    bennim 2 gb ram 512 mb ekrran karti nivida geoforce g100 2.60 ghz 32 bit işletim sistemim var kaldirirmi ?

  26. mert demirbas says :

    32 bit işletim sıstemı var 4 gb ram var 1 gb ekran kartı var oynatır mı kardes ?

  27. headhunter says :

    hakan bey ben gtayı indirdim tam 1 gun torrentten ınmesını bekledım indi tıkladım mediamarker die bişey çıktı dvd1 dvs 2 die nedır bunlar kafayı yemek üzereyim o kadar urasmıstım

    • Hakan Uslu says :

      iki iso dosyası çıkacak onları daemmonn tools yardımıyla bilgisayarınızda çalıştırın kurulum bu şekildedir

      • headhunter says :

        çok teşekkürler oldu fakat bi problem var oyuna giriyorum kesik kesik donuyor eskidende yüklemiştim zaten hiç donmuyordu patchlar falan vardı şimdi doğru patchı buluyorum crackını bulamıyorum hepsinin linki kırık bi doğru dürüst bişey yok bi yardım edermisiniz bildiğiniz patch falan varsa link yollayabılırmısınız arabaya gaz veriyorum araba 2-3 sanıye aralıgında oyun donuyor

      • Hakan Uslu says :

        indirdiğiniz klasörde zaten crack var o çalışıyor yinede başka crack istiyorsan google a yaz bulabilirsin o donma sebebi donanımsal olabilir ram ekran kartını falan kasıyor olabilir

      • headhunter says :

        yok bilgisayarımın özellikleri çok iyi 1.5 gb ekran kartı 4gb dd3 ram çiftçekirdek 64 bit falan ama oyunun ıcınde crackı gormemıstım bi bakayım inşlh çalışır donmasını falan engelliyor demı?

      • Hakan Uslu says :

        donma olmaz ama oyunda sallanma oluyor oyun warez olduğu için orjinal olmadığından o yüzden onun gitmesi için yama indirmen gerekiyor Buradaki dosyaları indir ve kur crack ve patchr var sorun kalmayacaktır.

    • Hüseyin says :

      İşletim sistemim win7 rgsc exe. hatası veriyor gta patch 1.0.7 yüklemeye çalıştım o da hata verdi.Oyun açılmadı

  28. Serhat says :

    kardeş bu oyunun kurulumu nasıl olacak crack dosyası göremedim de

  29. popstar says :

    Gta serisini bilmeyen yoktur. Belki de dünyada en çok sevilen oyun serisi olan gta serisinin çok güzel bir sürümü olan gta 4 gerçekten oynamaya değer bir oyun.
    Oyunun iyi yönleri say say bitmez ama burda madde halinde bazı özelliklerini belirtmeliyiz:
    – Grafik açısından çok gelişmiş bir oyun.
    – Oyunda size verilen görevleri yaparak para ve itibar kazanıyorsunuz.
    – Oyun içerisinde infernus, Turismo gibi pahalı ve hızı yüksek arabalar mevcut. Tabiki infernus oyunun başında gelmiyor. Son grevlerden birinde size hediye ediyorlar.
    – Çok gelişmiş silahlar ile kalabalık çatışmalara giriyorsunuz. Mesela Roman’ı (Kuzeniniz, Bu arada sizin adınız da Niko oluyor.) kaçırıyorlar ve siz onu kurtarmak için eski bir fabrika gibi bir mekana dalıyorsunuz. Eli silahlı 10larca adam sizi karşılıyor. İçerisi çok tehlikeli içi gaz dolu ve ateş edince patlayan tüplere dikkat edin.
    – Güzel bir haritası var. Bence tek seorun yeteri kadar dükkan çeşidinin olmaması.
    – Görevlerin bitmesi oyunun bitmesi anlamına gelmiyor. Oyunda yapabileceğiniz çok çeşitli aktiviteler mevcut. Bence en zevklisi öldürdükçe çoğalan polislerle çatışmak.

  30. murat says :

    eline sağlık çok teşekkürler

  31. Ata Sıpcıkoğlu says :

    Merhaba ben bunu nasıl indiricem. Ben BitTorrent kullanıyorum bende uTorrent de var. Bu download yazan yere tıklıyorum normal bildiğimiz indirme sitesi çıkıyor. Buna tıkladığımda normal indirmeye başlıyor.

    • Hakan Uslu says :

      download dediğinde hotfile çıkıyor karşına zaten oradan normal indirme diyeceksin 15 saniye bekleyeceksin indirme linki karşına gelir

      • Berkay says :

        hakan kardeşim dediklerini yaotım bittorent yükleniyor ama sağ tarafta waiting yazıyor bayaadırda beklıyorum yüklemeye başlamadı çözüm varmıdır

      • Hakan Uslu says :

        Firewall (güvenlik duvarı) izin veriyormu torrent indirmene önce onu kontrol etmelisin. birde utorrent yükle ve karşına güvenlik duvarı izin istediğinde evet de yüklerken bide bu şekilde denermisin

      • Berkay says :

        uttorent yüklü zaten güvenlik duvarı nereden izin veriliyor? bi tarif edebilrsen

      • Hakan Uslu says :

        Başlat düğmesi , Denetim Masası, Güvenlik ve ardından Windows Güvenlik Duvarı’nı tıklatarak Windows Güvenlik Duvarı’nı açın.

        Sol bölmede, Programa Windows Güvenlik Duvarı aracılığıyla izin ver’i tıklatın. Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya onay verin.

        İzin vermek istediğiniz programın yanındaki onay kutusunu seçin ve sonra Tamam’ı tıklatın.

      • Berkay says :

        tamam aa mesela bus smılator 2012 yi rahat rahat indirdi ama sadece gta 4 inmiyor of burası en güzel site ama işte tek istediğim oyun bu oda inmiyor😦

      • Hakan Uslu says :

        http://ca.isohunt.com/download/91555361/gta+4.torrent bu linkten indirebilirsin açılan sayfada download.torrent yazan yere tıkla indirecektir… link yenilenecektir bir kaç saat içerisinde

      • Berkay says :

        aha iniyor çok teşekkürler beklicem inmesini saolasın yardım ettiğin için inşallah doğru dürüst hiç bi eksik dosya olmadan iner call of duty vb gibi oyunlarınızıda indirdim bu siteye güveniyorum

      • Hakan Uslu says :

        crack çıkmazsa söyle hallederiz

      • Berkay says :

        teşekkürler ilgilendiğiniz için bi problem olursa söylerim yarıya geldi doluyor hala

      • Hakan Uslu says :

        Rica ederim iyi oyunlar

      • Berkay says :

        ben bişey daha sorucaktm bus smulator 2012 indirdim oyun gayet güzel çalıştı kasmıyor adamı otobüse bindiriyorum ama birtürlü otobüs gitmiyor ne yapmam lazım öyle duruyor buna nasıl bi çare bulucaz koltuk ayarlarını fln yapıyorum ama araba yürümüyor :S

      • Hakan Uslu says :

        Kardeş oyun nasıl oynanır diye google da aratırsan bulabilirsin. Ama kısa bilgiler vereyim eski oyunda ‘E’ ye basarak Kontağı açıyoruz.
        ‘M’ ye basarak Motoru çaLıştırıyoruz.
        ‘Ç’ ye basarak KoLu yukarı çekıyoruz(Sanırım eL Freni)
        ‘N’ ye basarak Arabayı boşa aLıyoruz.
        ‘D’ ye basarak Vitese geçiyoruz.
        bu şekildeydi bunda nasıl bilmiyorum google da arat illaki vardır

      • Berkay says :

        oyunu yükledim ama kamera sallanıyor kaç kere silip yükledim crack falan yaptım tüh neyse sizde medal of honor 2010 warmı acaba

      • Hakan Uslu says :

        Kameranın sallanması oyun hatası değil oyunun ta kendisi.. istediğin oyunu google da aratarak bulabilirsin

      • Berkay says :

        yok sizde warmı acaba ben çok yere baktım torrent başlamıyor siz buluyorsunjuz ve sizde başlıyor pratik oluyor hem diğer siteler virüsülümü değilmi onu bile bilmiorum sizden 3 4 tane oyun ındırdım hepsı sorunsuz virüssüz çalıştı

      • Hakan Uslu says :

        denemekte yarar var araştır araştırmaktan zarar gelmez illaki bulursun.

      • Berkay says :

        ben gta 4 e girdim kamera problemini flan crackla çözdüm ama nasıl kayıt edilio o kadar bölüm geçıorum ama bidaha açtığımda oyunu en baştan başlamak zorunda kalıyorum

      • Hakan Uslu says :

        oyunun oynanısı ile ilgili google da aratabilirsin destek veremiyorum site üzerinden

      • BURAK says :

        OYUNU KURUP AÇTIĞIMDA SERİAL İSTİYOR . NE YAPICAM ACABA

      • Hakan Uslu says :

        Oyunun içerisinde crack dosyası var onu oyunun bulunduğu ana dizine kopyala aynı dosya var diyecektir değiştir de bu kadar

      • göktan says :

        hakan bey ben yükledim fakat kasma sorunu var 1.5 GB Ekran KArtı 2GB Ram 3.20 GHz Intel CPU i3 64 Bit işletim sistemi Windows 7 Home Basic Service Pack 1 Kullanıyorum rahat oynayabilirmiyim alt komsumuzdan almıstım onlar cok rahat oynuyolar laptopta ben oynayabilirmiyim rahat bi biçimde

      • Hakan Uslu says :

        2 gb ram braz kasma yapabilir kullandığınz pc desktop sa yapmayadabilir ama laptop sa kasma yapar

  32. Samed Kara says :

    Merhaba ben bu oyunu ındıremıyorum ? ama sadece gta 4 baska bırsey ınıyor fıfa fln torrent ınıyor ama bu ınmıyor ? ekranda hıcbı degsm yok ındırılıyor %0.0 hep aynı download hızımda 850-900 MHz.

  33. PaNu says :

    çok teşekkürler iniyor şuanda her siteden indirdim indirdim olmadı torrent başlamadı falan ama sizde direk başladı teşekkürler

  34. emre says :

    Nasıl indiriliyor?

  35. mustafa says :

    çok yavaş indiriyor ne yapabilirim

    • Hakan Uslu says :

      İnternet hızını kontrol et eğer aldığın internet paketinden düşük bağlantı hızı alıyorsan servis sağlayıcın ile görüş.

  36. Koray says :

    nasıl kurcam ben bunu biraz söylermisin

  37. memet says :

    ben de indierdim çok güzel

  38. reimundo says :

    eyw. paylaşım için saol idiriyorum inşallah problem çıkmaz

  39. Doğukan says :

    Windows 7’de Çalışırmı…

  40. çağatay delioğlu says :

    teşekkürler.gerçekten çok iyi paylaşımlarınız ve işleriniz var.tebrik ederim.eğer birgün yolunuz hataya düşer de 112 ambulans ihtiyacınız olursa yardımcı oluruz🙂

Bir Cevap Yazın

