Call Of Duty: Modern Warfare 3 [RELOADED] ZAMUNDA Torrent Full PC Torrent Hızlı Download İndir

Dosya Türü:
Torrent/İso

Boyut:

13.82 GB

Sürüm:
RELOADED

Crack:

MEVCUT

Minimum Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP, Vista veya 7
İşlemci:  Intel Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor veya daha yüksek
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: Shader 3.0 – 256 MB NVIDIA GeForce™ 8600GT / ATI Radeon™ X1950 veya daha yüksek
DirectX®: 9.0c veya daha yüksek
Boş Alan: 16 GB


Etiketler:, , , , , , ,

152 responses to “Call Of Duty: Modern Warfare 3 [RELOADED] ZAMUNDA Torrent Full PC Torrent Hızlı Download İndir”

  1. kazım says :

    O kadar indirmeye uğraştım ama yüklenmiyor setup çalışmayı durduruyor. Bozuk bu oyun harcadığım zamana yazık. indirmeyin boşuna arkadaşlar.

  2. kimsebilmiyor says :

    1 gb ram ve 512 ekran kartı kaldırır mı ?=

  3. batuhancan says :

    abi bu oyun demo deil dimi daha yeni indirmeye başladımda media get den bide bu oyun steam e girip online oynuya biliyomuyuz ?

  4. SEZGİN says :

    oyunu oynadım capmagın bölümünde %22.2 de kaldıı devamıı gelmiyoo bi yardımcı olursan sevinirim …

  5. MELİH ŞAHİN says :

    eyw beyler ellerinize sağlık sorunsuz süper başarıların devamı

  6. CoD Hastasi says :

    kardeş mediageti açtım yüklemeyi başlatamıyorum

  7. Yüksel says :

    oyunu indirdim setup da yer belirttim oyunu yüklerken india_flashback_2_1.bik dosyasına gelince setup.exe çalışmayı durdurdu diyor kardeş bi çözüm yolu varmı

  8. tahir says :

    Selamın aleyküm bilader oyunu indirdim ama kurarken tam india_flashback_1_1.bick yzaısı geçerken kurulum duruyor ve program düzgün yüklenemedi kapanıyor diyor ve yüklemiyor ne yapmam lazım ? acil lütfen .

  9. tezcan says :

    oyunu indirdim fkurdum fakat crack dosyası çıkmadı içinden sizin verdiğiniz linkten crack dosyasını indirdim fakat winrar şifreli

    • Hakan Uslu says :

      Crack dosyası içersnde var ama antiviruusnz silmistir cracklar virus olarak algılanır çünkü. crack dosyasını http://bit.ly/Aa5HgK bu linkten indirebilirsin herhangi bir şifre falan istemez

    • THECİNAR says :

      BİLADER CRACK TEKRAR İNDİRDİM AMA HATA VERİYOR AÇILMIYO OYUN

      • Hakan Uslu says :

        senden kaynaklıdır birader oyun çalışıyor crack işe yaramamıştr oyunun içerisindeki crack ile çalıstır başka crack kullanma.

      • THECİNAR says :

        STEAM MUST BE RUNNİNG TO PLAY THİS GAME) DİYE HATA VRİYOR
        OYUNU KOMPLE SİLDİM TEKRAR İNDİRDİM AMA FAYDASI YOK AYNI

      • Hakan Uslu says :

        oyunu doğru yüklediğine eminmisin çünkü eksik dosya hatası veriyor antivürs kullanıyosan crack dosyasını silebilir

      • THECİNAR says :

        CRAC İÇİNDEKİ İW5SP COPYALADIM KURULDUĞU YERE ATIYORUM
        TEKRAR İW5SP TIKLADIĞIMDA HATA VERİYOR
        BİDE İW5MP_SERVER VAR ADA AÇILIP BEKLİYOR ZATEN BAŞKA Bİ UYGULAMADA YOK AÇACAK
        YARDIMINI BEKLİYRM
        ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

      • Hakan Uslu says :

        oyunla alakalı bir sorun yok senn sorunun server ile alakalı bu konuda yardımcı olmayacağım

  10. whitekep says :

    oyunu indiriyorum umarım bundan önce indirdiğim gibi fake çıkmaz Çok teşekkürler süper hızlı Zamundadan çekio gerçekten… Şimdiden Teşekkürler…

  11. onur says :

    cdye cekiomuyuz kardeşim oyun inince direk kurulum mu yoksa cd cekiliomu? ? ve oyunun dili ne ingilizcemi yoksa rusca fln mı ??

    • Hakan Uslu says :

      Eğer istersen yazdır cd ye kalsın ama gerek yok daemoon tols programı ile çalıştırıp oyunu yükleyebilirsin oyun dili default ingizlizcedir.

  12. anılaksoy says :

    hadi bakalım

  13. fatih says :

    teşekkürler

  14. kılıç says :

    emeğe saygı

  15. asseco says :

    benim indirdiğim dosyadan crack dosyası çıkmadı onu nasıl halledebilirim ?

  16. Ali ihsan says :

    teşekkürler. iyioyun..

  17. caglar karadag says :

    eyw

  18. Ufuk says :

    Eline sağlık..

  19. Nilüfer says :

    Ya bu nenden bu kadar yavaç iniyor? 13.82 gb yazıyor hem inerken

  20. berat says :

    dt ne ılk basta dtye surukle denılmıs bıde crack dosyasını nasıl ındırcez nası yapcaz

  21. Beratcan Serdar says :

    aga vlla emeğine sağlık oyunu indirdim 2 gün içinde bitirdim😀 ama çok güzel oyundu ellerine sağlık :d

  22. murat says :

    admin aga ben şuan iniyor az kaldı crack içinde mevcut dimi yani yeniden crack indirmemize gerek yk ?

  23. Cem OKCU says :

    Ellerinize sağlık🙂

  24. tolga says :

    Kardesim indirdim kurdum fakat kurulumun sonunda BUY İT !! diyo satıl al falan diyo exe dosyası falan gelmiyo bi yardımcı olurmusunuz..

  25. arif says :

    tesekkürler

  26. delikadir says :

    Elinize ve klavyenize sağlık hocam.

  27. andrea says :

    nice

    • soapın ölmessine üzüldüm :( says :

      arkadaşlar bu kadar sevinosanız şunu duyun John “SOAP” Captain. Mactavish ölüyor😦

  28. andrea says :

    thx

  29. mert says :

    selamlar oyunu oynuyorum fakat bır bolumde oyundan dırek atyo kafayı yemek uzereyım yardımcı olursanız sewnrm mert

    • Hakan Uslu says :

      Güvenlik duvarın açık olabilir ve izin vermez, virus koruyucun engelleyebilir en kötüsü de eksik yükleme yapılmış olabilir oyunu tekrar yüklemen daha iyi olur

  30. osssman says :

    Emeğine sağlık arkadaşım.

  31. ilyas says :

    eline saglık

  32. hasan basri says :

    şimdi indiriyorum arkadaş zamunda dan nezaman oyun indirdiysem memnu kaldın bu oyununda hatasız kurulum yapacağımdan eminim emeği geçen arkadaşlara sonsuz teşekkürleri sunuyorum elinize sağlık

  33. mehmetgeroy00memoliborali :D says :

    arkadaşlar torentten virus vb. seyler olmadan yükleniyor di mi?

    • Hakan Uslu says :

      virus yoktur arkadaşım

      • mert says :

        hakn bilader ben bu okuyunun korsan cd sini aldım içinde phoenix diye program var ordan sım dosyalarını fln çıkartıyorum sonra setup a tıklıyorum hiç bi şey açılmıyo setup tıklıyorum hiç bişi gelmiyo acaba uyumluluk sorunu mu var nasıl yapcaz onu

      • Hakan Uslu says :

        Korsan oyun almıssın da kardeş dvd de olmayabiliyor dosyalar örneğin bende pes almıstım yıllar önce içinden gta çıkmıştı o dosyaların oyuna ait olduğunu bilemem.
        Kısaca yardımcı olmak isterim tabi dvd deki dosyaları sayabilirmisin.

  34. Emre says :

    teşekkürler

  35. Aliiiiiiii says :

    Eyvallah.

  36. SEYFO says :

    bende birsey aNLAMADIM

  37. olumsuz says :

    arkadaşlar ben kafayı yedim hangi torenti ve hangi linki kullandıysam kullanıyım bi türlü oyunu indiremedim . her indirmeye çalıştıgımda _Unable to load ” to .callof.rar.” :ınwalited torrent file ! hatası alıyorum . yardımcı. ilginize şimdiden teşşekkürler..

  38. mehmet says :

    bende sadece
    reloaded
    rld-mw3a
    rld-mw3b
    dosyaları geliyo ne yapabilirim

  39. berk says :

    Arkadaşlar,yukarıda biri daha sormuş fakat takan olmamış.Ben oyunu indirdim daha sonra deamon toolu kullanarak oyunu yükledim,içindeki directx i yükledim,steam i de yükledim,ikinci dvd’den crack dosyasını aldım ana dizine paste ettim fakat oyunun app. olan ikon u hiçbir yerde yok ve açmaya çalıştığımda da iw5mp_server bu dosyaya tıklıyorum ve unable to create steam_apid.txt diyor fakat steam i de kurmuştum lütfen yardımcı olun

  40. ahmet says :

    tsk

  41. bilAL says :

    teşekkurler

  42. erdem says :

    güzel olmuş

  43. ozan says :

    emeğine sağlık

  44. anıl says :

    buy it diye bişe çıkıyo bunu nası düzelteblrm ?

  45. Serkan says :

    Öncelikle zamanını ayırıp oyunu bizlerle paylaştığın için sonsuz teşekkür ederim. Değerli arkadaşlar; oyunu internet bağlantısını keserek yüklerseniz yorumlarda bahsettiğiniz çoğu hata ile karşılaşmazsınız.

    Oyunu bilgisayarımıza indirdiğimiz zaman kullandığımız bazı virüs programları oyunun bazı dosyalarını siliyor. Bu dosyaları web’den bulmak biraz sıkıntılı olsada planlı ve detaylı bir araştırma ile bazı yabancı “forum” sitelerinde bulabiliyorsunuz. Yabancı dili olmayan kişiler Google çevirisinden destek alarak sorunlarını çözebilirler. Detaylı bir anlatım yapamadığım için bağışlayın. Bu oyunu buradan indirdim ve kurdum. Yorumlardaki sorunlarla da karşılaştım. Bahsettiğim yollarla sorunlarımı hallettim. Şimdi oyunu oynuyorum. Oyunu bizlerle paylaşan değerli arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Güzel günler geçirmeniz dileği ile saygılar.

    • Hakan Uslu says :

      Değerli arkadaşım bu olumlu güzel yorumun için teşekkür ederim… Ayrıca verdiğin bilgiler içinde çok saol malesef çok sorun olabiliyor oyun yüklerken yükledikten sonra vs. ve bunlarla ilgili tek bir yazı yazmayı düşünmedim değil fakat inanınki çok vakit ayırmam gerekiyor buda malesef mümkün değil her zamanda sorulan sorulara cevap veremeyebiliyorum, kısa öz verdiğin bilgiler doğrudur kesinlikle dediklerini uygulayan arkadaşlarım eminim sorun yaşamayacaklardır.

  46. orhan kahraman says :

    herkese selam yaa bende couldn’t load image impact_snow.nml diye bi hata veriyo heryere baktım yapamadım ..sorun ne acabaa??

  47. Ali Demerci says :

    Couldn’t load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty®: Modern Warfare® 3 is run from the correct folder.: bunun için napacam

  48. film izle says :

    ben indirdim kurdum.buy felan diyor oyunu sat al diyor.o uyarıyı kapattaım.crack dosyasını bulup crackledim ancak stream felan yazıyor nedir bu çalıştıramadım ya:(

  49. ibrahim says :

    arkadaslar daemon tools yardımıyla kuruyorum ama rondom error diye hata veriyo neden yapıyı bunu

  50. mehmet says :

    jayırlı aksamlar hocam ben su crack olayını yapamadım yaa.. daemon tools yardımıyla kuruyom oyunu. sonrasında su ındırıdıgım torrent dosyasından 2 adet rar cıkmıstı onları klasore cıkartıp cıkan herseyımı yapıstırcam.. bızahmet yardımcı ol

    • Hakan Uslu says :

      Kardeşim hiç bi dosyayı dışarı çıkarmana gerek yoktu dt ile 2 iso yu kurduktan sonra oyunu açmadan crack yazan dosyanın içerisinde bulunanların tümünü oyunun ana dizinine atacaksın dosya var falan dersede üzerine yaz dersin okadar copy-paste anlayacağın

      • mehmet says :

        hocam su yazı cıkıyo crack ypmam ragmen modern warfare 3 could not write a file. the had drive is probably full diyor.. ancak benım 30 gb lık daha bos alanım war

  51. arif fazıl says :

    hocam hızı nasıl bu torrentin? iki gün önce bi yerden indirip çekmeye basladım 17-20 kbps ile çekio iki günde sadece 2.7 gb çektim sinir olup iptal ettim. bunda da aynı sey olurmu?

  52. acar2626 says :

    nasıl kurulacak yardım lütfen..!!!

    • Hakan Uslu says :

      Arkadaşım torrent 2 adet image olarak inecektir 1.image’ı daemon tools’a atacaksın ve yükle diyeceksin 1.image bittikten sonra 2. isteyecektir 2. at daemon tools’a devam de ve oyun kuruldu sıra crack işleminde crack işlemi için rar dosyasının içerisindeki tüm öğeleri kopyalayıp oyunu yüklediğin yere yapıştır dedinmi hop tamamdır oyun hazır iyi oyunlar😉

  53. joseph says :

    thanks

  54. soappa says :

    iyi

  55. yusuf says :

    eyvallah

  56. aseuhase@hotmail.com says :

    emege saygı

  57. okan says :

    nerden iniyo winrar doyası indi sadece

    • Hakan Uslu says :

      İndirdiğin winrar dosyasının içerisinde torrent var o torrent ile oyunu download edebilirsin..
      Torrent ile download yapabilmen içinde bittorrent,utorrent tarzı bir program kullanman gerekli..

  58. nebi says :

    paylaşım için çok tşkler emeğinize sağlık

  59. admin says :

    denemek lazım

  60. lionel says :

    panpalar ben şimdi indiriyorm acaba indirip kuran varmı ?

  61. erdem says :

    Teşekkürler

  62. Talha says :

    iyi iyi

  63. ege says :

    kardeşler indiripde kuran varmı ??

  64. hayraninnov says :

    tenks

  65. ali says :

    Oyun 16 gb. diyor ama. Gelen link 3,45 gb. bir yanlışlık mı var acaba

  66. Onur says :

    teşekkürler panpa

  67. sinan başar says :

    teşekkürlerrrrrrr

  68. gokhan says :

    tşkler

  69. güven says :

    tşk

  70. SLM says :

    sGOL

  71. rifbab says :

    teşekür

  72. safa says :

    Teşekkürler

  73. yasin says :

    teşekkur

  74. yasin says :

    saolda bunu nasıl yüklüycem bilgisi olan yok mu?

    • Hakan Uslu says :

      Download dediğinizde karşınıza utorrentin sitesi çıkacak oradan direkt download yaparak indireceksiniz indirdiğiniz bağlantıyı açarak torrent indirme işlemine başlayabilirsiniz…

  75. jksdgbdfh says :

    saol

  76. Oguzhan says :

    güzel paylaşım😀

  77. Ömer says :

    saqol

  78. oguz says :

    saol

  79. serkan says :

    emeğine sağlık

  80. andrea says :

    iii cok ii

  81. can says :

    tesekkurler

  82. hakan kacar says :

    tesekkurler elinize saglık

  83. hakan says :

    csacasvzxv

  84. Stephan Daniels says :

    many many thx🙂

  85. kmrt says :

    Emeğine sağlık

  86. dasdsa says :

    teşk.

  87. ali says :

    emeğinize sağlık tşkler

  88. Ugur says :

    Emege saglık..

  89. doc says :

    thnks

  90. gokhan says :

    teşekkürler umasrım sorunsuzdur

  91. Efkan Soydan says :

    sağol kardeş

  92. Bekir says :

    eyw😀

  93. Mert says :

    Eline sağlık

  94. zulfu says :

    Eline saglik

  95. keyo says :

    eyvallah

  96. burak says :

    süper

  97. omer says :

    saol

  98. gokhan says :

    thanks

  99. tarik says :

    elıne saglık

  100. adem says :

    tşk

  101. vdtgyl says :

    teşekkürler

  102. Soap says :

    eyw

Bir Cevap Yazın

