Battlefield 3 [RELOADED] – FULL – Zamunda Torrent – indir – Hızlı Torrent

Oyun : Battlefield 3
Crak :var
Boyut :13.5 GB
Tür : Sanal Sürücü (ISO)

Operating system: Windows Vista / Windows 7;
* CPU: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ);
* RAM: 2 GB;
* Sound Card: DirectX compatible sound card;
* Video: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950);
* Free HDD: 14 gb of free space.

Etiketler:, , , ,

14 responses to “Battlefield 3 [RELOADED] – FULL – Zamunda Torrent – indir – Hızlı Torrent”

  1. caner says :

    arkadaslar heryerden indirdim olmadı torrent i çalıştırmadı ama bur torrentii calıstırdı bilmediğimiz bi site deyipte korkmaın rahatlıkla indirin teşekkürler hakan abi🙂

  2. berkay says :

    HAKAN BEY BEN TRENLE GİDİYORUM İLERLE WAR ORAYA KADAR GİTTİM ONDAN SONRA KLAVYE ÇALIŞMAZ HALE GELDİ MAOUSEDEN SADECE ATEŞ AÇILIYOR ARAŞTIRDIM AMA YOK CRACK FALAN BILDIGINIZ VARMI

    • Hakan Uslu says :

      oyunu oynamadığım için yardımcı olamayacağım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlar heralde araştırın sorununuzu bulursunuz

      • berkay says :

        eyvallah sorun çözüldü arkadaşlar sizde benim gibi sıkıntı yaşıyorsanız oyun ayarlarından easy yapın oynayın ve ekranınınz dönüyorsa esc nın ve tabın ortasındakı é ye basın

  3. berkay says :

    çok teşekkürler hakan bey arkadaşlar oyun %100 çalışmaktadır ben sorunsuz kurdum hem link hızlı hemde 15 dakkada bilgisayarıma yüklendı oynuyorum şu anda bişey sorucam türkçe yamaları indiriyorum olmuyor bi yardım edebilirmisiniz hakan bey günclleme falan diyorlar bi yardım edermisiniz

  4. berkay says :

    hakan bey ben şimdi bide buradan indiriyorum hadi hayırlısı ağer olmassa yardımcı olurmuusnuz_?

  5. berkay says :

    ben bu oyunu isodan indirdim ama rar şifresi yok ne yapabılırım 3 gün boyunca beklemiştim

  6. tesekkurler says :

    tesekkurler kardesım ellerıne saglık

  7. as says :

    saolun

  8. yy says :

    teşkkürler 500 kere indirdim hiçbiri çalışmamıştı umarım çalışırr bi roun olursa yazabılırmıyım

  9. kamil says :

    thanks

Bir Cevap Yazın

