Mac OS X 10.6.6 Universal Snow Leopard (İntel İşlemciler İçin) İndir (Download)

Mac OS X 10.6.6 Universal Snow Leopard (İntel İşlemciler İçin) | 4.38 GB

Kurulum:

1.Kuruluma Başlamadan Önce Kurulum DVD’ nizi DVD Sürücünüze Yerleştirin.

2.Bilgisayarınız Kapalıyken Power Tuşuna Basın. Açılış Esnasında ALT tuşuna Basılı Tutun.

3.Karşınıza Apple BOOT Screen Gelecek. Burda Eski İşletim Sisteminiz Varsa Eski Diskiniz Gözükücektir Biraz DVD Sürücünüzdeki Mac Os X 10.6 Snow Leopard DVD’ sini Okuyana Kadar Bekleyin. Boot Ekranına Kurulum DVD’ si Belirdikten Sonra Seçip Enter’ la Devam Edin.
 

 

4. Karşınıza Dil Seçimi Yapacağınız Kısım Gelecek. Apple Maselef Mac Os X ‘ ten Sonra Türkçe Dil Paketini Standart Kurulumdan Kaldırdı. İnternet Üzerinden Biraz Araştırma İle Türkçe Dil Paketini Bulmak Mümkün Ancak Bizim Tavsiyemiz İngilizce Kullanmanızdır Zira Sistem Update’ lerinden Tam Anlamıyla Faydalanmanız Ancak Bu Şekilde Mümkün Olacaktır. İsteyenler Apple Türkiye Distiribitörü Bilkom’ un Sitesinden Türkçe Dil Paketini Manuel Olarak İndirebilirler.

5. Bu Ekranda Hiç Zaman Kaybetmeye Gerek Yok Continue Deyip Devam Edin.

6. Lisans Sözleşmesini Kabul Edip Devam Ediyoruz.

7. Eğer Sıfır veya Diski Yenilenmiş Bir Makinaya Kurulum Yapıyorsanız Bu Uyarıyla Karşılaşmanız Gayet Normal Çünkü Henüz Diskinizi Mac OS Extended (Journaled) ile Biçimlendirilmedi. Diskinizi Formatlamak İçin Kurulum Ekranın Üst Kısmındaki Menüden Utilities’ e Gidip Burdan Disk Utility’ yi Açıyoruz.

8. Şimdilik Kurulum İçin Kurulum Yapacağımız Diski Seçip Partition Bölümünden Mac Os Extended (Journaled)’ ı Seçip Diskimizi Formatlıyoruz. Formatlama İşlemi Tamamlandıktan Sonra Disk Utility’ ı Kapatıp Kurulum Ekranına Dönüyoruz.

9. Artık Disk İle Alakalı Bir Sıkıntımız Olmadığı İçin Uyarı Ortadan Kalkacak. Kurulum Yapabileceğimiz Diskler Görüntülenecektir. Burda Standart Kuruluma Devam Edeceksek Install Tuşuna Basıp Devam Edebilirsiniz ve Kurulum Başlar. Ancak İsterseniz Customize Diyip Kurulumunuzu Özelleştirebilirsiniz.

10. Apple Felsefesi Gereği Kullanıcıya Fazla Uğraştırmamak Üzere Birçok Eklentiyi Varsayılan Ayarlarda Yükler Fakat Disk Alanından Kazanmak Adına Bu Ekranda Kullanmayı Düşünmediğiniz Eklentileri Kaldırabilirsiniz. Bu Kısımdaki İşiniz Bittiyse Ok Tuşuna Ardından Install Tuşuna Basın. Kar Leoparınız Kuruluma Geçicektir.

11. Kurulum Bittikten Sonra Cihazınız Reset İsteyecektir. Cihazınız Açıldıktan Sonra Gerisi Tamamen Kişisel Bilgileriniz. Cihaz Sizden Kullanıcı Adı / Bilgisayar Adı vb… Bilgileri İsteyecektir.

Mac Os X 10.6 Snow Leopard Kurulumunu Başarıyla Bitirdiniz.

NETLOAD download-indir

http://www.netload.in/datei5B0qZDXHBJ/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part1 .rar.htm
http://www.netload.in/dateifC5htmzofS/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part2 .rar.htm
http://www.netload.in/datei3yEFTmi17P/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part3 .rar.htm
http://www.netload.in/dateinA3E0V4IFE/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part4 .rar.htm
http://www.netload.in/dateiHVKuFLgAyu/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part5 .rar.htm

UPLOADED DOWNLOAD-İNDİR

http://ul.to/w2qzeqbu/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/wr23qv01/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/gfj7cm63/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/i3znxk9z/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/y8trq7ik/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/9wqjok7b/Mac.OS.X.Snow.Leopard
http://ul.to/d1ss9c4x/Mac.OS.X.Snow.Leopard

 

Aşağıda linklerden ise

Mac OS X Lion Bootable ISO yu indirebilirsiniz.

Uploaded TEK LİNK download-indir

http://uploaded.to/file/6mjjoyev/Mac.OS.X.Lion.Bootable.ISO.rar

Letitbit TEK LİNK download-indir


Etiketler:, , , , , , ,

77 responses to “Mac OS X 10.6.6 Universal Snow Leopard (İntel İşlemciler İçin) İndir (Download)”

  1. Mustafa says :

    Merhaba

    Sanırım konuyu hortlatacağım. Linkler çalışmıyor. İmac kullanıyorum. Mac os x 10.5.8 Leopard yüklü. bir çok program ve mac os x son sürüm ücretsiz 10.9 maverickse geçmek için en az 10.6 Sonw leopard istiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    • erdal says :

      evet Linkler çalışmıyor.NETLOAD yada Uploaded birini güncellesen iş görecek.Cok ihtiyacım var Yardımcı olursanız sevinirim.

  2. ene says :

    son linkteki mac osx lion işletim sistemi bilginiz olsun son verdiğiniz tek link letitbit olan link

  3. batuhan says :

    merhaba öncelikle aktifleştirmeyi nasıl yapacağız iiçinde crack mevcutmuyoksa farklı bir yolmu izleyeceğiz ve ayrıca gerekli hardware özellikleri nelerdeir bu işletim sistemi için şimdiden tşkler

  4. Mirac says :

    MErhaba..
    Netload part 5 çalışmıyor.
    çalışan nick adresini alabilir miyim?

    • Yunus Şahin says :

      bu surum sadece macbook lar içinmi yoksa herhangibir bilgisayara kurula bilirmi???
      cevabını alabilirmiyim acil lütfennn….

      • Hakan Uslu says :

        Başlıkta da belirttiğim gibi intel işlemcili pc lerde sorunsuz çalışır macbook olması önemli değil

  5. erencan says :

    kardeş bişey soracam 5. part bozukda acaba 5. partın yerine altdaki 7 tane verdiğin linkden birinimi indirecem bi cevap verirsen çok iyi olur kardeş

    • Hakan Uslu says :

      Evet indirebilirsin

      • Mirac says :

        hangisi 5.parta denk geliyor?
        4 part inmiş durumda.
        Hepsini bir daha indirmemizi istemiyorsun heralde!

      • Hakan Uslu says :

        Armut piş agzıma düş diyosun sen arkadaşım. Yorumları okusan anlardın neden cevap verilmediğini yinede diyeyim alttaki uploaddan 5. Çalışıyor

      • Mirac says :

        Yardımın için teşekkürler….
        Dosyaları indirdim.
        iso dosyası 4,5 Gb değil 1 Gb çıktı. versiyon da 10.6.7..

      • Hakan Uslu says :

        Öyle bir şeyin olması imkansız dosyayı indirirken bir hata olmustur indirmek istediğin siteden kontrol et dosya boyutunu ayrıca aşağıda tek link verdiklerimde var istersen onlardanda. Daha hızlı indirebilirsin

      • Mirac says :

        ilk 4 part netloadtan indirdim.5. part çalışmayınca sizin dediğiniz gibi aşağıdaki upload linklerinden 5.yi indirdim….
        1.partı açınca içinden 8 tane winrar çıktı. ondardan ilkini açınca da 10.6.7 versiyonu çıktı anlamadım.
        10.6.7 olsa anlattığınız yöntemle kurulamaz mı? bu iso dosyasını denesem? varsın 10.6.7 olsun.

      • Hakan Uslu says :

        Yükleyemezsin çünkü eksik indirmişsin tam indirdiğinde anlattığm şeklde kurabilirsin

      • Mirac says :

        Nasrettin hocanın kazanı gibi, 10.6.7 doğurdu bu linkler…
        uploaded tek link de çalışmıyor malesef…

      • Hakan Uslu says :

        Farklı bişey cıksa anlıcam ama güncel hali çıkıyor daha ne istiyosun ki zaten kurunca ona yükselticeksin letitbit çalışır durumda

      • Mirac says :

        Güncel çıkması benim için daha iyi tabi. Kızmıyorum bir şeye..
        Uploaded’ın 7 linkini indiriyorum. Kızma ama🙂 o da 10.6.8 diyor🙂
        Haydi hayırlısı…

      • Hakan Uslu says :

        Kızcak bişey yok ki ortda tavsiyem letitbit den indir

  6. ahmet says :

    netload 5. part bozuk kaedeş lütfen onarırmısın….

  7. vedud12 says :

    hakan bey gerekirse ücreti karşılığında temiz bir yükleme yapmak için ne gerekli ise yolaya bilirseniz ( ücreti karşılığında ) cd dvd ben bunu kurmak istiyorum dell inspiron n serisi tamamen intel cip set selam ve dua ile

    • Hakan Uslu says :

      Link kontrol edildi şuanda aktif…Yapmanız gerekenler çok basit kurulum yazımı okumanız durumunda bu işi çözebileceğinizi düşünüyorum windows yükler gibi ufak tefek farklılıklar olsada kurulum ekranı sizi yönlendirecektir kurulum yazıma https://hakanuslu.wordpress.com/2011/09/13/mac-os-x-lion%E2%80%99i-usb-bellekten-yukleyin/#more-426 bu linkten ulaşabilirsiniz..

      Ayrıca para konusuna gelince kimseye bu iş için ödeme yapmayınız türkiyede satılan cd dvd vs. setup dosyaları hemen hemen hepsi warezdir eğer orjinal almak isterseniz apple.com dan yada amazon.com dan 30 $ karşılığında satın alabilirsiniz ki yurtdışından alacağınız için uzun sürmektedir

  8. vedud12 says :

    selam ve dua ile
    sayın uslu verdiğiniz linklerdeki dosyaları sırasıyla 3 günümü aldı indirdim ama son link e geldiğinde dosya yok diyor bu konuda yardım cı olursanız minnetar kalırız
    http://www.netload.in/dateiHVKuFLgAyu/leechmafia.com_Mac_OS_X_Snow_Leopard_v10.6.7.part5 .rar.htm bun u indirmeye çalıştığımda dosya yok diyor diğerlerini indirdim bunu terar upload etme şansınız varmı yoksa hayalerim boşa mı çıkacak

    selam ve dua ile

  9. ümit bilici says :

    Merhaba ben 3 gün ünce ikinci el bir MacBook aldım biraz eski bir model gibi görünüyor pek modellerini de bilmiyorum doğrusu. Ama bu aldığım MacBook da windows 7 yüklu ve ben buna Apple’nin kendi orjinal yazılımı olan Mac yüklemek istiyorum çünkü biraz araştırma yaptım daha iyi kullanım sunuyor. Ama bilgisayarı aldığımda üzerinde her hangi bir CD yoktu. Ve bu siteyi gödüm ben yukarıda anlatılanları aynen uygulasam yükleme yaparmı acaba yada varsa başka bir yolu yardımcı olursanız sevinirim. Sanırım modelide Apple MacBook A1181’dir.

    İşlemci: İntel(R) Core(TM) CPU T7200 @2.00GHz 2.00 GHz

    Yüklü bellek(RAM): 1,00 GB

    Harddisk : 80 GB

    Şimdiden teşekkürler

    • Hakan Uslu says :

      Ümit bey öncelikle hayırlı olsun. Bilgisayarınız üzerinde recovery bulunuyorsa onu yüklemeniz daha garanti olacaktır diğer şekilde yukarıdada anlatıldığı gibi yüklemenizi gerçekleştirebilirsiniz

  10. görkem says :

    Hatta ek olarak fotoda atayım

    http://yfrog.com/0kimg0016ayj

    • Hakan Uslu says :

      Sorunun çözümünü buldum galiba iki seçenek var 1. EFI bios bulamıyor bu mac osn orjinal biosudur. 2 harddiskini görmüyodur. ayrıca sorununu forumlarda ararsan daha çabuk halledersin http://bit.ly/yFHwCv bu sayfadaki yorumları okumalısın sorununu çözmede yardımcıolabilir

      • görkem says :

        cevap için teşekkürler. Söylediğin linke baktım. O linkte, “SATA modu RAID di AHCI yapınca oldu” yazıyor. Ama ben PC’min SATA’sına girince öyle bir bölüm bulamadım. Her tarafına baktım ama yok.

      • Hakan Uslu says :

        Emin değilim ama olması gerekli

  11. görkem says :

    Merhaba,

    Ben Windows 7’li bilgisayarıma kurmak istiyorum bunu. Linkteki dosyayı indirip CD’ye çektim. Dediğiniz gibi kapatıp açınca alt tuşuna bastım ve apple ekranı geldi. Bir süre sonra apple resminin üzerinde ( O işareti ve ortasında / işareti ) çıktı. Yani “yok” gibi bir şey anlamında sanırım. Bilgisayarım apple olmadığı için mi o işaret çıktı acaba? Bir hayli beklemedim ama devamı gelmedi sayfanın. Bende yükleyememiş oldum dolayısı ile. Sorun nedir acaba?

    • Hakan Uslu says :

      Kolay gelsin,
      bu ara yoğun işlerimden dolayı ilgilenememekle beraber kurulum ayrıntıları yukarıda belitilmiştir herhangi bir sorun olduğu takdirde bu kesinlikle donanımsal ve sizden kaynaklanan bir problemdir.
      Kurulum için detaylı resimli anlatım yapan arkadaşlar da var o sayflara ulaşmak için verdiğim linkleri tıklayınız.
      http://bit.ly/wQRc3m
      http://bit.ly/y1bjoB

      ikiside resimli anlatımdır.

      Çalışmalarınızda başarılar dilerim

  12. ismail ekran says :

    casper intel i5 kullanıorum ekran kartı 2 tane harici olan nvida ekran kartı 1gb.Birinci olarak herzaman devreye giren ekran kartı iste İntel Hd Family

  13. ismail ekran says :

    casper intel i5 kullanıorum ekran kartı 2 tane harici olan nvida ekran kartı 1gb.Birincil ekran kartı iste İntel Hd Family

  14. ismail says :

    hakan abi.iso dosyasını direk olarak açmadan dvd ye yazdm nero 7 ile.sonra taktım power tusuna bastm bnm pc alt tusu olmuo bide görmuyo dvd yi.dvd rom da bi sorun yok ona baktım ama neden görmuo iso dosyasını.hemen yardım edeblrsn sevnrm

    • Hakan Uslu says :

      Problem nedir tam olarak anlamadım ama şöyle anlatıyım kardeşim..
      Şimdi dosyaları indirdiğini varsayarak part1 e sağ tıklayıp hdd de bir yere çıkar o otomatik olarak bir iso dosyası çıkaracaktır 4.5 gb kadar burada yapman gereken nero yu açıp görüntü yazdırma seçeneğini tıklayarak iso dosyanı seçerek yazdırmak daha sonra dvd yi tak rom a önce bi pc açıkken kontrol et sorunsuz yazdırılmışmı diye.. daha sonra yukarıda anlatıldığı gibi yükle dvd açılmaması gibi bir sorun donanımsal olarakta olabilir bios tan ilk açılışı cd-dvd rom olarak ayarla unutma kolay gelsin

      • ismail says :

        abi yuklenio pc resetlenio ondan sonra loading loaded succesfuld die sıra sıA SİYAH ekranda yazılar çıkarken bi yerde duruo warning Nvida 0mb dio orda duruo pc tekrar çalıştryn tekrar aynı yerde duruo.setupda bi sorun var

      • Hakan Uslu says :

        Setup ta sorun olsa ben yükleyemezdim yanlış bilgi verme hataları anlamaya çalış bak sana diyorki nvidia ekran kartını ben 0 görüyorum yani ekran kartın yok nasıl yüklüyüm diyor

  15. ismail says :

    Arkadaşlar bende yüklemeyi bitirdim res attı daha sonra dvd cıkarmadım ama tekrar yükleme yeri geliyor. Devam gelmiyor ne yapmam gerek. Dvd den f8 i seçip açtığım kullanıcı adı gözüktü ona tıkladım apple amblemi cıktı ama öyle kalıyor

    • Hakan Uslu says :

      Arkadaşım apple login sayfası açıldıysa giriş yapabilmen gerekli. Eğer açılmadıysa bekletiyosa ilk açılıştı uzun süre bekletebiliyor ne kadar zaman bekledin bilmiyorum ama o sayfa geldikten 1 saat sonra tekrar bek neden öyle yapıyor bende anlamadım ama destek verdiğim bir kaç kişide aynı sorun çıktı bilgisayarın özelliklerini yazarsan araştırabilirim kolay gelsin..

      • ismail says :

        Hocam intel core i7 2600 soket 3.4 Ghz işlemci
        Amd raden hd 6970 ekran kartı
        Anakart p8p67-M

        bunlar yeterli sanırsam.

        Birde tekrar hdd yi silip yükledim bu sefer de kurduğum ad ile (untitled) boot kısmı çıkıyor pc yi resetlediğimde. Yani ”hd (0,2) untitled yazısı. Basıyorum ona bu kez ekran gidiyor pc daha çok ses cıkarmaya başlıyor. 5-10 dakika bekledim bir sonuç alamadım. .Valla hocam çıldırmak üzereyim 1 haftadır uğraşıyorum🙂

      • Hakan Uslu says :

        Sistem özellikleri gayet iyi orada bir sorun olmayacağı kesin🙂 Bana göre sorun hdd kısmında hdd de badsector varmıydı eğer olmadığına eminsen hdd yi komple sil ve o şekilde yüklemeyi dene çünkü windows ile mac boot farklı o sorun yapıyor olabilir. Bu arada yedk almayı unutma Kolay gelsin😉

      • ismail says :

        Anakart modeli Asus yazmayı unutmuşum.

        Birde kingston 12 ram 1333 mhz

    • Hakan Uslu says :

      Senin için daha detaylı bir anlatım buldum

      http://www.frmtr.com/macos-isletim-sistemi/3184920-mac-os-x-leopard-kurulumu-resimli-anlatim.html

      bu bağlantıdaki kuruluma bir göz at derim gayet başarılı detaylı ve forumdaki arkadaşlarda geri dönüş yaptığı için sorununun çözümünü bulabilirsin

      • ismail says :

        Eyvallah sağolasın. Bir deniyim bakalım olucak inşallah. badsector diye birşey de yoktu belirteyim. Teşekkürler tekrar🙂

  16. kkhkn says :

    admin aktivasyonu varmı birde sistem gerekmesini yazarmısın

    • Hakan Uslu says :

      Aktivasyon detayları kurulumda karşına çıkacatır. SSE2 veya SSE3 destekli bir işlemci İntel için i3 üzeri 1gb ekran kartı 4gb ram ideal

  17. Yasir says :

    Bu kurulum DVD sini nasil olusturcaz ben tum partlari indirdim su anda elimde macbook var ama nasil yapilicagini bilmiyorum.

    • Hakan Uslu says :

      MacOS X Snow Leopard 10.6.6 Universal (2011) [MULTiLANGUAGE][WwW.ZoNaTorrent.CoM].part01 bu dosyadaki iso dosyasını bos bi klasörün içine çek bırak o otomatik olarak birleştirecektir birleştiğinde yaklaşık 4.5 gb iso dosyası çıkacaktır, daha sonra geriye dvd ye yazdırmak kalıyor onuda nero vb. programlarla yapabilirsin iş tebu kadar.

  18. mehmet yüksel says :

    Allah razı olsun hayırlı günler hayırlı geceler

  19. mehmet yüksel says :

    Benim bilgisayar 64 bit bu 86 bite mi uygun yoksa abi vallah şans çok bende olmuyor

  20. mehmet yüksel says :

    Abi bak yukleme bitti additional information yazıyor continue var şimdi dvd çıkarıp continue mi tiklim sonra restsart gelir herhalde

    • Hakan Uslu says :

      continue de sen o restart alacaktr zatn dvd cıkarmana gerek yok boot etmezsn olur biter

      • mehmet yüksel says :

        Abi sorun restart yaptıktan sonra elma resmi geliyor hard disk calismiyor ve oylece duruyor

      • Hakan Uslu says :

        bekle biraz yine olmazsa -v ile çalıştırmayı dene bugunlk bukadar yardmcı olabileceğim iyi akşamlar dilerim umarım başarırsın kurmayı

  21. mehmet yüksel says :

    hakkan abi kuruluma şimdi baştan başlıyorum dediklerini harfiyen yapacagım en son restart bölümüne geldikten sonra en az dediğin gibi yarım saat bekleyeceğim kullanıcı adı kayıt bilgileri filan geliyor sanki değil mi zaten kurulum en fazla 15 dakika suruyor sorun restarttan sonra birşey gelmiyor demek istediğim bu ama sen bekle en az yarım saat diyorsan beklerim.

  22. mehmet yüksel says :

    ABİ BU MAC OS KURABİLİRSİM SANA ERZURUMDAN CAG KEBAP GÖNDERİRİM ŞAKA BİR YANA DA İNTEL COREİ5 E KURAMIYORSAM YAZIKLAR OLSUN BANA

  23. mehmet yüksel says :

    HAKKAN ABİ VALLAH HARD DİSK LAMBASI YANIP SÖNMÜYOR AMA ISIRILMIŞ ELMANIN ALTINDA BİRŞEYLER DÖNÜP DURUYOR VE DE ARADA BİR HARD DİSKİN LAMBASI YANIYOR GİBİ AMA DVD DEN OKUYOR HERHALDE YENİDEN YÜKLEME SAYFASI ACILACAK SANKİ

  24. mehmet yüksel says :

    yani demek istediğim restartdan sonrası gelmiyor hard diski okumuyor daha önceki denemelerde customize yapmıştım ama şimdi seçmedim şuan bir dk var diyor yükleme yapıuorum

    • Hakan Uslu says :

      Adımları iyi takip edin mac biraz bekletiyor ama sonrasında canavar gibi

      • mehmet yüksel says :

        hakan abi DEDİKLERİNİ dikkATLE YAPTIM LAKİN RESTARTTAN SONRA NE KADAR BEKLETİYOR ACABA BAYA BİR BEKLEDİM ÇÜNKÜ AMA OLMAYACAK GİBİ HAYIRLISI OLSUN COK UGRAŞTIM DAHA ONCELERİ DE DVDLER TÜKKENDİ NERDEYSE BENİM BİLGİSAYARIM MSİ İNTEL COREİ5 CX640

  25. mehmet yüksel says :

    hakan bey elimde corei5 var intel tabanlı ona kurmam mümkün gibi bugun deniyeceğim. sormak istediğim şey benim pc de c ve disk bölümleri var ben windowsun silinip bunun kurulmasını istiyorum yardımcı olur musunuz.

    • Hakan Uslu says :

      Merhabalar,
      İşlemciniz uygun fakat diğer parçalarınızda buna uygun olduğunu bilmiyorum aynı orantılı tasarlandığını düşünerekten kurulum yapılabilir ve kurulması olağan c d diskinizi silip yüklemek için zaten kurulumda göreceksiniz açıklamaları iyi okuyup devam edin windowstan pek farkı yok merak etmeyin ayrıca google da bu tür makaleler bulunmak ta bende en kısa zamanda bu tür bir makale paylaşacağım kolay gelsin

      • mehmet yüksel says :

        allah razı olsun hard diskimi sıfırladım herhangi bir karnel filan seçmedim yani customize etmedim ve yükleme de yapıldı restart kısmına geldim restart dedim bilgisayar kapanıp açıldı ama elma resminde öylece kalıyor acaba sebep nedir.

    • Hakan Uslu says :

      Yüklemeye ilk başladığında ne işlem yapıyorsun ve ekranında ne görüyorsun bunları bana detaylı şekilde anlatırsan sorunu çözebiliriz, eğer herşey tamam restart tan sonra donuyorsa hard diskinde problem olabilr, harddiskini tanımıyor olabilir, yada partition yanlış seçilmiş te olabilir göremediğim için bukadar yardımcı olabiliyorum umarım yardımcı olabilmişimdir. Yukarıda anlattığım gibi uyguladığına emin ol kontrol et tekrar

      • mehmet yüksel says :

        partiton nu anlatabilirmisin abi hard diskim de sadece kuru format atılmış windows 7 vardı partiton 1 seçtim ve hard diskin hepsini seçti 488 gb dedi sanki.

      • Hakan Uslu says :

        windowsta yaptığn ayırma işlemi gibi 2 partition a böl diskini daha sonra sıkıntı yaşarsın ayrıca kurulumla ilgili daha ne diyebilirim bilmiyorum ama http://bit.ly/uvS2QL part 1
        http://bit.ly/uYkZO8 part 2 bu linklerdeki videları izle ne demek istediğimi anlayacaksın

  26. ozan says :

    Merhabalar , Pc min recovery driverini kaybetmek istemiyorum, rec. driverine dokunmadan mac os yüklemek mümkünmüdür acaba? caizmidir?

    • Hakan Uslu says :

      Recovery dışındaki bölümünüze kurabilirsiniz orada da dosyalarım var diyorsanız 2 ye bölüp o şekilde yükleyebilirsiniz hiç cebelleşmeye gerek yok yani arkadaşım

  27. Khan says :

    dvd yi windows üzerinden dvd ye ceksek imac çalıstırır mı?

  28. riotrack says :

    hakan bey eski yüklü programlarımı silmeden 10.6 ya nasıl çıkartabiliriz.??

    • Hakan Uslu says :

      Eğer seçilen disk bölümünde Mac OS X’in önceki sürümlerinden biri varsa “Mac OS X’e Güncelleştir” seçeneği görünür. Disk bölümünde, Mac OS X’in hiç bir sürümü yüklü değilse “Mac OS X’i Yükle” seçeneği görünür. Sizin yapmanız gereken ise 1.seçenektir yani güncelleştirme.

  29. sqsqs says :

    verdiginz bilgiler icn teşekkur ederm

Bir Cevap Yazın

