Kariyer.net ve yenibiris.com teşekkürler :-)

Memnuniyet yazısıdır !

Bu yazıyı yazarken ilk düşündüğüm şey reklam mı yapıyorsun kardeşim diyenlerin seslerini kulağımda duymak oldu aslında🙂

Hayır reklam değil bu aslında bir öneri diyelim kısaca şöyle anlatayım;

Son bir haftada kariyer.net ve yenibiris.com sitelerinde staj başvurularında bulundum ve anında yanıtlar gelmeye başladı gerçekten çok güzel bir uygulama ve yönetim sistem çok iyi çalışıyor bilgisayarın ve internet ağının ne denle önemli olduğunu bir kez daha anlamış oldum.

Sistemin çalışma şekli çok basit atıyorum x işyeri siteye ilgili ilanı giriyor siteye üye olan kişiler aradığı kriterlere göre seçimlerini yaparak çok rahat şekilde kriterlerine uygun bir iş fırsatı bulabiliyor arkadaşlar

Ayrıca bu sitelerde oluşturduğunuz cv örnekleride işinize yarayabilir çok açık ve net bir cv yazmanızı sağlıyor…

Aşağıdaki linklere tıklayarak anında üye olabilirsiniz

Kariyer.net için:

http://www.kariyer.net/kariyerim/newuser.kariyer?arn=&sid=&clkTkp=1003

Yenibiris.com için:

http://www.yenibiris.com/Uyelik/UyeOl.aspx

Teşekkürler

Etiketler:, , , , ,

2 responses to “Kariyer.net ve yenibiris.com teşekkürler :-)”

  1. Murat aydın says :

    Acil iş arıyorum

    • Murat aydın says :

      1.71 boy 71 kiloyum liseden terkim giresunluyum 25. Yaşındayım askerliğimi yaptım nişanlıyım işsizim çok acil iyi bi işe ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

Bir Cevap Yazın

