360 Derece Bilgi ve Tecrübe

360 Derece Bilgi ve TecrübeBilişim dünyasında iş bulmak için sadece üniversite mezunu olmak ya da sertifika eğitim almak yeterli değil. Kurumsal şirketlerin en önemli departmanlarından biri olan bilgi işlem departmanlarında yer edinebilmek için tecrübeli olmak da şart. (Bilişim Sektörü İçin Kariyer Sırları)

Peki sektöre yeni adım atmak isteyen birisi bu tecrübeyi nasıl edinecek? Sertifika eğitim programları gerekli bilgi birikimini oluştursa da tecrübe için gerçek bir işte çalışmak gerek. Bu durumun farkında olan AcademyTech, 360 Derece Bilişim Uzmanlığı adlı eğitim programını ortaya çıkarmış.

Üç farklı alanda detaylı bir eğitim verilen programın sonunda AcademyTech tarafından işe yerleştiriliyorsunuz. Eğitimi tamamlayan tüm katılımcılar yerleştirildikleri işlerde en az 1 ay çalışabiliyorlar. İşe başladıkları yerlerde beğenilirlerse çalışmaya devam ediyorlar. Ayrıca çalışma pozisyonunun stajyer değil tam zamanlı gerçek bir iş olduğunu da belirtmek gerek.

AcademyTech, bu çok özel eğitim programı için ShiftDelete.Net okurlarına özel bir kampanya başlattı.SDN Forum üyesi olan okurlarımı 360 Derece Bilişim Uzmanlığı eğitim programına katılmak isterlerseSDN’ye özel %10’luk indirimden faydalanacaklar.

360 Derece Bilişim Uzmanlığı eğitim programı hakkında daha detaylı bilgiyi ve katılım koşullarını buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.

 

Bir Cevap Yazın

